WEBSHOP EIVINDVIK IL

Eivindvik IL tilbyr no alle medlemmar å handle treningstøy med Eivindvik IL-logo direkte frå nettbutikken Macron Store

Linken til nettbutikken vår er https://eivindvikil.macron.no/klubbshop

Under finn de litt viktig informasjon de bør lese før de handlar:

-         Alle får 30% rabatt på alt treningstøy i butikken viss dei først registrerar seg på sida. Oppskrifta for registrering ser de her

-         Logoen vår,Spar Eivindvik sin sponsorlogo og «Eivindvik IL»- påskrift på ryggen er obligatorisk(kostnadsfritt) på alt av tøy for overkroppen. Ein kan i tillegg gjere tilvalg av initialar framme og tekst nede på ryggen,dette betalar ein ekstra for sjølv. Plasseringa er vist på bileta av kvart plagg, merk at plasseringa av initialar er merkt på bileta med «ID».

-         Alle registrerte kundar får i tillegg 30% avslag på ALT av klede hos Macron Store. Bruk menyen på venstre side for å gå ut av klubbshopen og inn på hovedsidene

-         For å lese om sjølve plagga må de trykke på «mer info»- rubrikken,den finn de på høgre sida der de markerar kva størrelse de ynskjer.

-         Størrelsesguide finn de her