Det vert no jobba iherdig for å klargjere webshopen vår til bruk for alle medlemmar. Nokre få detaljar gjenstår, mellom anna plassering av logoar og evt initialar på kleda. Under finn de info om prosessen vidare:

Dei som var til stades på visninga i går fekk med seg ei webadresse til sida vår hos Macron Sport. Denne sida er som sagt ikkje heilt ferdigstilt, så ein bør vente med å bestille noko til idrettslaget anonnserar at alt er klart til å begynne å handle.

Når den tid kjem vert linken lagt ut på nettsida vår og på Facebook. Vi legg og ut ein størrelsesguide for kolleksjonskleda og ei oppskrift på korleis ein registrerar seg i webshopen for å få rabattane våre(30% på ALLE produkt Macron fører, ikkje berre kolleksjonen vår.) Om ein ikkje registrerar seg før ein handlar forsvinn rabatten!

Webshopen er oppretta etter avtale med Macron Norge AS, og vil ligge tilgjengeleg så lenge idrettslaget ynskjer det. Ein kan altså gå inn og bestille kleda våre når som helst, og gjerne etterbestille nytt tøy om nokre år når det er bruk for det.