Rektor ved Eivindvik barnehage og skule, Veslemøy Dingen, har denne veka informert idrettslaget om fylgjande endring når det gjeld nøkkelen vi har innelåst i nøkkelboksen:

Frå og med neste veke vil nøkkelsettet som ligg i nøkkelboksen bli bytta ut med EIN enkelt nøkkel. Denne nøkkelen passar kun til døra inn på kjøkkenet.

ALLE dører inne skal frå neste veke av vere opne til ei kvar tid. Dei som trenar skal då kunne finne gymskoa sine i yttergangen mellom barneskule og gymsal, bruke garderobar, gå på toalettet eller få tak i alt treningsutstyr UTAN å måtte låse opp ei einaste dør ekstra.

NB! Den ansvarlege for nøkkelen på kvar trening har då ansvar for at det IKKJE vert låst att andre dører enn ytterdøra når treninga er over.