Det er flott å kome seg til fjells. Det kan mange stadfeste. Og når du av ulike grunnar må vere borte frå turane ei tid, vert opplevinga endå meir verdifull.

Det vart berre ettervinteren på meg. Men snøen har ”glimra med sitt fråvær, så det har vore veldig fint å gå. Med broddar når det var

nokre små felt med is, har eg vore godt hjelpen. Det er veldig kjekt å sjå at så mange no bruker trimløypene både sommar og vinter. Denne vinteren har 448 trimmarar gått til saman 4923 turar. Av desse har 78 greidd kravet til premiering.

Her er resultatlista i alfabetisk rekkjefølgje:

Breidvik  Astrid,  Breidvik  Kari, Bøe Dorthea Norman, Bøe  Maike Norman,   Dingen  Rune,  Eidnes  Brita,  Eidnes  Martha,  Eidnes  Thomas Midtun,  Endestad  Kari, Flåen  Dagny,  Fosse  Arild,  Fosse  Karl,  Fosse  Solveig,  Gompper  Gabrielle, Haveland  Anne Karin, Haveland  Bjørg S,  Haveland  Geir,  Haveland  Hildegunn, Haveland  Ronny,  Heimly  Asgeir,  Henriksen  James,  Hjartholm Petra, Høydal  Klara, Høydal  Nancy, Høydal Nina,  Håvåg  Bjørg,  Håvåg  Jenny Emilie, Håvåg Jorunn,  Håvåg  Lill Sandvik, Håvåg  Magne, Håvåg  Nils,  Håvåg  Rune,  Juvik  Annbjørg,  Leite  Wenche,  Midthun  Hall,  Midtun  Anette Haveland,  Midtun Jarl,  Midtun  June Haveland, Midtun  Mona  Haveland,   Midtun  Rune,  Molde  Anne Britt,  Mongstad  Irene,  Motiejunaite  Rûta,  Myrmel  Rolf Egil,  Navdal  Anne Berit,  Navdal  Karl Gustav,  Njøten  Kiri Lovise,  Norman  Miek,  Nygaard Henrik, Nygård  Tove,  Palmer  Joy,  Pettersen  Anita,  Randal  Helen,  Refsdal  Eli Johanne, Rutledal  Emma Karoline,   Rutledal  Henning Bengt, Rutledal  Hildegunn, Rutledal Jakob, Rutledal Margot, Rutledal Noah, Rutledal  Nina Kolås,  Rutledal  Tove Elina,  Rutledal  Aashild,  Sandal  Marit,  Sognefest  Hildur,  Solheim  Grete,  Styve Jorunn,         Sundal  Anne Bente,  Svaberg  Nora, Sætre  Toril,  Søreide  Ingebjørg,Tveit  Anne Ryssdal,  Tveit  Kari Brosig, Tveit  Kristofer, Undertun Bjørg,  Undertun  Egil,  Undertun  Målfrid,  Østerbø  Viljar.