HEI ALLE FJELLTRIMMARAR!

Vi nærmar oss 1.november, datoen for byte frå sommartrim til vintertrim.

Dette er første året med georeg, noko som betyr at denne appen blir nullstilt denne datoen og klargjort for vintertrim. Dei postansvarlege kan framleis ta inn/byte bøker litt før viss det er nødvendig for dei. Men da må folk gi melding til postansvarleg eller trimgruppa når dei har gått viss dei vil vere med på sommartrimoppteljinga. Georeg vil lette oppteljinga for oss, og vi ser at mange allereie bruker denne appen. Får du problem med han undervegs, kan det vere lurt å installere på nytt.

Denne sommarsesongen har vi fleire konkurransar gåande. Eg minner om at du må fullføre for å vere med i trekninga.

1.Topptur: (Ein tur på kvar topp) Kjerringnova, Stevnebøfjellet(Veten), Kvitebergnova, Flolidfjellet og Hantveitstølen: 1000 kr på XXL.

2. 5 turar til Enivest: 7-17år gåvekort på 500kr. 18-100år gåvekort på 300kr

3. 5 turar til Vassverket 0-6år = Familiebillett(2barn + 2vaksne) til Akvariet i Bergen.

Alle konkurransane har trekning mellom dei som har nådd dette målet. Vi føretek trekninga i eit styremøte i idrettslaget.

Nb! Til vintertrimmen vil det truleg komme oppslag om andre konkurransar

Tove Rutledal