Vinteren står for døra, og idrettslaget avsluttar difor sommartrimsesongen 31.oktober kl 23.59.59. Dei som kjempar iherdig for å klare kravet i sine klassar har dermed no berre 18 dagar igjen på å nå målet. Aktuelle klassar og krav finn de under i artikkelen.

0-6 år: Minimum ein tur på fylgjande postar: Dingeneset, Øykjegardsfossen, Langemyrane, Gulakvila og Verpetuppen.

1.-10. klasse: Minimum ein tur på fylgjande postar: Stemma(Nordgulen), Dingeneset, Nordgulkletten, Gulakvila og Stormyra.

Eliteklassen: Minimum ein tur på fylgjande postar: Kvitebergnova, Vatnestølen, Nordgulkletten, Svabergfjellet og Kistefjellet.

Open klasse: 10 turar på Gulakvila og 10 turar på Rimmane.

Vinnaren i kvar klasse får eit gåvekort hjå XXL på kr 1000.

Vintertrimmen startar opp 1.november, vi kjem attende med meir info om ekstrakonkurransane der i god tid før oppstart.