"Vassverket opp" er ein uhøgtidleg løpskonkurranse som vert arrangert årleg i sommarhalvåret. Løypa går frå vegen nedanfor kommunehuset og opp til toppen ved Vassverket, og alle deltakarar får målt tida si.

Under denne konkurransen vert det trekt ut premiar på startnummeret.

Etter lang tids dvale har idrettslaget endeleg gleda av å invitere til arrangement att! 13.juni kl 12 går startskotet for årets "Vassverket Opp"

Kommunelege 1, Anita Pettersen, har gjeve løyve til å arrangere konkurransen med inntil 50 deltakarar.

Idrettslaget legg opp til lengre startintervall enn tidlegare år for å unngå nærkontakt mellom deltakarane. I tillegg ber vi om at folk sprer seg på toppen, slik at ein heile tida held ein meters avstand til andre. Om ein vil ned før løpet er over, lyt ein velje alternative ruter.

Grunna Korona-situasjonen vert det inga servering på toppen i år.

Det vert premiering til raskaste gut og jente opptil 10.klasse, samt premiering til beste manne- og kvinneløpar. I tillegg vil nokre premiar verte trekte på startnummeret.

Arrangementet er gratis for alle.

Påmelding må skje til Kjetil Rutledal på Denne e-postadressa er beskytta mot program som samlar e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne sjå den. eller på tlf 99263363.

Påmeldingsfrist er 12.juni.